قیمت بهترین روفرشی ترک

قیمت بهترین روفرشی ترک


روفرشی پوششی است که بر روی فرش پهن می شود که از آن در برابر آلودگی ها و نور آفتاب محافظت کند. این پوشش دارای سایز های متفاوتی از جمله: ۶، ۹ و ۱۲ متری و… است. روفرشی ترک بهترین نوع روفرشی است. قیمت بهترین روفرشی ترک را می توانید از کارشناسان کیاپوش مطلع شوید. بهتر است بدانید روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند.

چراکه وارد کنندگان کالا برای کاهش هزینه های گمرکی روفرشی بی کیفیت را وارد کشور و روانه بازار می کنند. به این دلیل روفرشی هایی که به عنوان ترک از بازار می خریم کیفیت چندانی ندارند. اما شرکت تولیدی کیاپوش نخ و مواد اولیه را از خارج کشور وارد می کند و خود با نوع بافت تاری حلقوی به تولید روفرشی می پردازد. سپس طرح مورد نظر را بر آن چاپ می زند.

روفرشی ترک

معرفی انواع روفرشی ترک

روفرشی های کشدار علاوه بر اینکه باعث تمیز ماندن فرش می شوند، به علت وجود کش کاملا بر فرش می چسبند و دیگر تکان نمی خورند.

  • اگر به دنبال بهترین روفرشی کشدار باشید تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه روفرشی پورشه به دلیل بافت سه نخ و تاری حلقوی دارای استحکام بالایی می باشد. این پارچه حتی متراکم تر از جنس ترک و دارای ضمانت 15 ساله نیز می باشد. استحکام آن بگونه ای است که اگر این پارچه از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود. این پارچه نازک است و به راحتی قابل حمل و قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی است. همچنین براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید.
  • اگر دنبال جنس ارزان باشید و کیفیت زیاد برایتان مهم نباشد می توانید از روفرشی جنس شانل استفاده کنید. چراکه روفرشی شانل دارای پرز عاریتی است. به گونه ای که با هر بار شستشو به علت پرزدهی که این پارچه دارد طرح و رنگ آن ضعیف و کمرنگ می شود. به همین علت این پارچه مناسب روفرشی خانگی نمی باشد.

بهترین روفرشی ترک

مرکز خرید روفرشی ترک

شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرکز خرید روفرشی ترک دارای محصولی با کیفیت بالا می باشد که آن را به صورت اینترنتی هم بفروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس باما در سایت حاضر ارتباط بگیرید. همچنین می توانید به سایت خرید آنلاین کیاپوش مراجعه و انواع طرح روفرشی کشدار کیاپوش را مشاهده و گزینش کنید.

قیمت روفرشی کشدار کیاپوش به عواملی چون جنس و کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد. اما ممکن است در بازار عامل طرح و رنگ را نیز تأثیر گذار بر قیمت روفرشی بدانند. با این حال تولیدی کیاپوش فقط دو عامل جنس و ابعاد را برقیمت دخالت می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما