قیمت عمده کاور فرش نه متری طرحدار

قیمت عمده کاور فرش نه متری طرحدار


همانطور که خود مطلع هستید مسئله قیمت محصول پس از مولفه‌ ی کیفیت کالا مهم ترین مسئله است. به طوری که برای مشتریان و خریداران در هنگام خرید قیمت بسیار حائز اهمیت است. شرکت تولیدی کیاپوش کاور فرش کشدار را در طرح های متنوع شامل طرح فرش، گلدار، طرح های خاص و مدرن، طرح پتینه، کلاسیک و طرح سنگ و …. تولید می کند. هر کدام از این طرح ها مشتریان خاص خود را دارا می باشد. متقاضیان می توانند حتی رومیزی و پرده و روتختی و روبالشی و …. با طرح و رنگ روفرشی خود به وسیله تولید کیاپوش ست کنند. شما نیز می توانید این کالا را به صورت عمده یا جزیی خریداری کنید و یا سفارش دهید. قیمت عمده کاور فرش نه متری طرحدار بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. به همین دلیل است که بیشتر خریداران و مشتریان متقاضی خرید این کالا به صورت عمده بوده و معتقدند که این کالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. عکس زیر نمونه ای از ست پرده و روفرشی و رومبلی طرح فانتزی تولیدی کیاپوش می باشد.

قیمت عمده کاور فرش نه متری طرحدار

بروزترین طرح کاور فرش کشدار نه متری

طرح های کاور فرش ۹ متری بسیار به روز و شیک می باشد و شما می توانید بهترین طرح و نقش کالا را خریداری و از آن نیز استفاده کنید بهتر است در هنگام خرید این محصول به رنگ آن دقت و توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید محصولی زیبا را با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود خریداری کنید و فضای شیک و زیبا را نیز ایجاد نمایید.

تولیدی کیاپوش با سابقه ی چند ساله در زمینه تولید روفرشی و دارا بودن دستگاه های بروزی و مجهز برای این منظر بهترین و با کیفیت ترین روفرشی کشدار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می کند. این نوع کاورها علاوه بر آنکه دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند از بهترین متریال و مواد اولیه تهیه و تولید شده‌اند. به همین دلیل است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و .شما می توانید مدت زمان طولانی از این محصول استفاده نمایید بدون آنکه خراب شود و یا کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. به عبارت دیگر دستگاه های تثبیت رنگ موجود در تولیدی کیاپوش باعث دوام و استحکام رنگ و طرح بر روی کاور فرش می شوند. تولید کیاپوش با ضمانت 543 روز روفرشی را می فروشد.

از دیگر ویژگی‌ های کاور فرش ۹ متری کیاپوش آن است که قابلیت شستشو داشته و می تواند به راحتی از فرشهای شما محافظت کند. در صورت کثیف شدن و آلودگی شما می توانید به راحتی آن را بشویید و تمامی کثیفی های موجود بر روی آن را پاک و تمیز کنید. حتی می توانید از ماشین لباسشوی خانگی استفاده کنید.

مرجع خرید کاور فرش در بازار

خرید و فروش این کالا به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش جزئی محصول به نفع هر دو طرف معامله می باشد. و شما برای تهیه این کالا می توانید تیم تولیدی کیاپوش مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید.

اگر شما محصولات مورد نیاز تان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.  قبل از خرید تمامی سایز ها طرح ها و رنگ های مختلف کاور های فرش را مشاهده نموده و سپس با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید. لینک زیر شما را به فروشگاه اینترنتی کیاپوش دعوت می کند. https://kiaposh.com/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما