قیمت فروش کاور فرش تهران

قیمت فروش کاور فرش تهران


بالا بودن قیمت فرش باعث می شود که برای محافظت از فرش از کاور فرش یا روفرشی استفاده کنیم. کاور فرش همان رو فرشی است، که با اسم جدید وارد بازار شده است. در حال حاضر کاور فرش کشدار جایگاه ویژه ای در بین روفرشی های پیدا کرده است. شرکت تولیدی کیاپوش چند سال است که در زمینه تولید کاور فرش کشدار فعالیت دارد. قیمت فروش کاور فرش تهران که توسط تولیدی کیاپوش تولید می شود تنها به دو عامل جنس و ابعاد آن بستگی دارد. اما قیمت کاور فرش های موجود در بازار ممکن است به عوامل متعددی از جمله طرح و نقش آن نیز بستگی داشته باشد.

قیمت فروش کاور فرش تهران

کاور فرش کیاپوش – هماهنگی ایده آل برای فضای هر خانه

همانطور که می دانید فرش یکی از اجزای مهم هر خانه است. که برای تمیز نگه داشتن آن نیاز به کاور فرش یا همان روفرشی داریم. امروزه انواع مختلف کاور فرش در سایزها و مدل های مختلف و جنس های متفاوت ابریشمی و پارچه های مخمل تولید می شود، که علاوه بر تمیزی فرش به زیبایی خانه هم کمک می کند.

انواع دسته بندی کاور فرش بر اساس جنس:

کاور فرش ابریشمی ؛

این کاور جنس مخمل پورشه یا همان مخمل ابریشم رادارد. نوع بافت آن سه نخ گرد است. بافت (تاری حلقوی) این پارچه به گونه است که حتی اگر پارچه از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکبه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است که با مخمل شانل فرق دارد.

کاور فرش شانل؛

این کاور پرز زیادی در سطح دارد. البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود براحتی آن از هم جدا می شود مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

نکته

جالب است بدانید روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند. از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

خرید و فروش کاور فرش کشدار

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه بر این از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را با یک طرح و رنگ ست کنید.
یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این کاور ها ارائه آن ها به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن از جمله طرح مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، پتینه و کودک و…قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آن ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.
علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی کاور فرش، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما