قیمت نهایی روفرشی اتاق خواب

قیمت نهایی روفرشی اتاق خواب


روفرشی اتاق خواب یکی از وسیله های ضروری برای هر اتاق می باشد که بر روی فرش قرار می گیرد و از آن حفاظت می کند و مانع از کثیف شدن آن می شود. روفرشی اتاق خواب در انواع طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و شیک موجود می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای دوام و کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. قیمت نهایی روفرشی اتاق خواب در این سایت بسیار مناسب می باشد و روفرشی با کیفیت با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

قیمت روفرشی اتاق خواب

 

بارزترین ویژگی روفرشی کیاپوش

روفرشی اتاق خواب

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد.

چاپ طرح

روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شسته شدن با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

کشدوزی

گر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. از جمله معایب این نوع دوخت این است که به طور مکرر نیاز به صاف کردن روفرشی می باشد. چراکه روفرشی کاملا بر روفرشی ثابت و فیکس نمی شود.

اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

روفرشی اتاق خواب

قیمت فروش روفرشی اتاق خواب

همان گونه که در مورد ویژگی‌های  روفرشی کیاپوش بیان شد استفاده از آن بسیار مناسب و توصیه می‌شود. این سایت عرضه کننده روفرشی اتاق پذیرایی و روفرشی اتاق کودک می باشد که عرضه روفرشی در این سایت با کیفیت فوق العاده بالا و بی نظیر انجام می شود. مشتریان و علاقمندان عزیز به خرید روفرشی کشدار با کیفیت بی نظیر می توانند به قسمت تماس با ما در سایت حاضر مراجعه کرده و با کارشناسان کیاپوش ارتباط بگیرند. بدین ترتیب با یکبار خرید مشتری دائمی شوند.

شرکت تولیدی کیاپوش تنها دوعامل ابعاد و کیفیت پارچه را در قیمت روفرشی مؤثر می داند. در حالیکه شاید در بازار حتی طرح و نقش پارچه در قیمت آن مؤثر باشند. سایت خرید آنلاین کیاپوش جدیدا راه اندازی شده است که انواع طرح روفرشی از جمله طرح فرش، طرح کودک، طرح سنگ، طرح پتینه یا کلاسیک و… در آن موجود می باشد.

قیمت فروش روفرشی اتاق خواب در این سایت‌ بسیار مناسب بوده و انواع روفرشی های زیبا با مناسب ترین قیمت‌ خدمت مشتریان عزیز عرضه می شود. فروش انواع روفرشی های مرغوب در این سایت به صورت عمده و جزیی انجام می گیرد.  امکان ارسال به سراسر کشور موجود می‌باشد. ارائه خدمات بهتر و محصولات باکیفیت تر هدف اصلی سایت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما