محل فروش انواع روفرشی طرحدار

محل فروش انواع روفرشی طرحدار


منظور از روفرشی طرحدار انواع طرح روفرشی می باشد که بر آن چاپ می شود. این طرح ها می تواند طرح فرش، آشپزخانه، پتینه، گلدار، کودک و … باشد. شرکت تولیدی کیاپوش که روفرشی کشدار را در طرح های متنوع تولید می کند، محل فروش انواع روفرشی طرحدار  می باشد. چراکه این تولیدی روفرشی خود را به صورت عمده و تکی و به شکل مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند. این روفرشی ها با آن روفرشی های ساده و قدیم یزدی بسیار متفاوت هستند. روفرشی کشدار مناسب خانه های آپارتمانی و کوچک امروزی است. شاید بتوان این نوع روفرشی را از بازار تهیه کرد؛ اما کشدوزی کیاپوش با آنچه در بازار موجود است تفاوت های زیادی دارد.

بررسی نحوه کشدوزی روفرشی کیاپوش و بازار

روفرشی های موجود در بازار تنها یک دوردوزی ساده دارند. چراکه می خواهند بر هر فرشی نصب شوند. روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها می شود و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

دانستنی هایی درمورد روفرشی طرحدار کیاپوش

نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی است که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت، بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن، قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی است. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید،و…می باشد. ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. جنس این پارچه مخمل پورشه یا همان ابریشم است و با مخمل شانل که به وفور در بازار یافت می شود تفاوت دارد.

جنس شانل اصلا مناسب روفرشی نمی باشد. چون پرز زیادی در سطح دارد و این پرز عاریتی می باشد. با هر بار شستشو این پارچه پرز زیادی از دست می دهد. بنابراین طرح و نقش و رنگ آن از بین می رود. نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود. مثل همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

خرید و فروش انواع روفرشی طرحدار

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.
یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش این روفرشی ارائه آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.
علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی طرحدار، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند. مراکز فروش روفرشی دور کشدار مخمل را از این سایت می توانید پیگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما