محل فروش روفرشی ترک متری

محل فروش روفرشی ترک متری


روفرشی ترک به علت کیفیت و نازک بودن آن امروزه جایگاه ویژه ای دارد. البته اگر روفرشی ترک اصل باشد! زیرا در حال حاضر هزینه های گمرکی آنقدر بالا هست که وارد کنندگان را بر آن داشته که جنس نامرغوب از ترکیه خریداری کنند. سپس برای کاهش دادن هزینه های گمرکی آن را وارد کشور کنند. بدین ترتیب جنسی که به عنوان روفرشی ترک از بازار خریداری می شود، رضایت مشتری را فراهم نمی کند. شرکت تولیدی کیاپوش جهت رفع این مشکل، بجای روفرشی، نخ باکیفیت و مرغوب خارجی وارد کشور می کند. سپس خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد. سپس طرح های مختلف را طبق سلیقه مشتری بر روفرشی چاپ می زند. در پایان به کشدوزی آن می پردازد. پس تولیدی کیاپوش هم محل تولید و هم محل فروش روفرشی ترک متری می باشد.

ممکن است در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، باز از ایستایی روفرشی بر فرش خود راضی نباشید! دلیل آن اینست که روفرشی های موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند(چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود). این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه کاملا سایز فرش نیستند. و اینکه ایستایی مورد انتظار را ندارند. بارها نیاز به صاف کردن مجدد دارند. تولیدی کیاپوش برای رفع این مشکل دوخت جدیدی به کار می بندد که این مشکل بر طرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی به جای کش نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی روفرشی را کنترل می کنند. این نوار ها باعث ایستایی چشم گیر روفرشی بر روی فرش می شوند.

محل فروش روفرشی ترک متری

دانستنی هایی درباره روفرشی ترک کیاپوش

 

جنس پارچه ای که تولیدی کیاپوش در نهایت با آن روفرشی تولید می کند، مخمل پورشه یا همان مخمل ابریشم است. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی می توانید بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا گفته شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

جنس مخمل شانل

اما شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل را اصلا به زبان نیاورند و فقط نام دیگر آن را بیان و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

خرید روفرشی ترک 12 متری اصل

خرید روفرشی ترک 12 متری اصل

یکی از مناسب ترین روش ها برای خرید روفرشی ترک خرید آن به صورت مستقیم از طریق اینترنت است. امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، طبیعت و پتینه و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما