محل فروش کاور فرش 12 متری گلدار

محل فروش کاور فرش 12 متری گلدار


کاور فرش 12 متری نوعی کاور مخصوص می باشد که ابعاد آن مخصوص فرش در همین سایز می باشد. این کاورها روپوشی نو و با کیفیت برای فرش می باشند که هم زیبا هستند و هم اینکه از فرش مورد نظر به خوبی محافظت می کنند. در محل فروش کاور فرش 12 متری گلدار بهترین کاور ها به فروش می روند که تولید آنها از بهترین الیاف ها انجام پذیرفته و مناسب ترین ابعاد را دارا هستند. برای مثال طرح هایی با گل برجسته سه بعدی یا دوبعدی طبق در خواست مشتری تولید می شود. در واقع شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه ی چند ساله خود در زمینه تولید روفرشی فعالیت می کند. این شرکت انواع روفرشی کشدار را در سایزهای مختلف 3،6،9 و 12 متری تولید می کند.

روفرشی 12 متری

 

دانستنی هایی درباره کاور فرش 12 متری

برای محافظت از فرش ها از کاور های فرش کشدار و یا روفرشی های قدیم یزد استفاده می گردد که در اینجا عنوان بحث ما به مورد اول مربوط می شود. کاور فرش کشدار جدید نازک تر از روفرشی های قدیم یزد می باشند. این کاور ها در تنوع بالایی تولید می شوند که در اینجا به بیان برخی از نکات در این خصوص می پردازیم.

کاور های 12 متری درست متناسب با فرش های 12 متری تولید می گردند. یعنی دارای ابعاد 3*4 می باشند و تمام سطح فرش را به خوبی پوشش می دهند. این کاور ها دارای جنس پارچه می باشند و طرح و رنگ های به کار رفته در آنها ثابت می باشد.

از جمله دیگر نکاتی که در خصوص این کاور ها صادق است، این است که دارای کیفیت بالایی می باشند. قابلیت بارها شست شو  حتی در ماشین لباسشویی را دارند. همچنین دارای نرمی و لطافت کافی می باشند و از طرح هایی زیبا مانند طرح گل در رنگ های زیبا و جذاب در آنها به کار می رود.

کاور ها از فرش به خوبی محافظت می کنند و از ایجاد لک بر روی آنها جلوگیری می کنند. به این ترتیب شستشوی فرش ها را که کاری سخت و طاقت فرسا می باشد، به حداقل مقدار ممکن کاهش می دهند.

کشدار بودن این کاور ها، نیاز به صاف کردن مکرر روفرشی را به حداقل ممکن می رساند. تولیدی کیاپوش برای تولید این روفرشی از بافت حلقوی و سه نخ استفاده می کند. این بافت حتی اگر از گوشه قیچی بخورد تاروپود آن از بین نمی رود. همینطور در وسط پشت روفرشی نوارهایی دوخت می شوند که کاملا فرش را در برگیرند. به این ترتیب کاور کاملا بر فرش می ایستد و دیگر تکان نمی خورد و جمع نمی شود.

دانستنی هایی درباره کاور فرش 12 متری

توصیه ی کیاپوش برای جنس کاور فرش کشدار

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمیشود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه هست که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. (دقیقا همان جنسی که ترک وارد می کنند)البته پارچه ای که تیم تولیدی کیاپوش برای کاور فرش استفاده می کند، ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک دارد. از ویژگی های این رو فرشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت

بدون آبرفت

دارای رنگ ثابت

براحتی قابل جاروبرقی کشیدن

قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی

این جنس کاملا با مخمل شانل تفاوت دارد. گاهی برخی فروشندگان جنس مخمل شانل را بعنوان روفرشی ترک به متقاضیان می فروشند.

توصیه ی کیاپوش برای جنس کاور فرش کشدار

خرید ارزان کاور فرش کشدار  ایرانی

کاور های فرش به سبب وظیفه ای مهم که بر عهده دارند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. هر ساله شمار زیادی از آنها در کارخانه های مربوطه تولید و راهی بازار های فروش می شود که کاور های 12 متری گونه ای از آنها می باشند.

اگر قصد خرید کاور فرش با کیفیت و مطمئن را در طرح های جدید، با قیمت های منصفانه و ارزان تر از مراکز فروش دیگر دارید، می توانید از طریق شرکت تولیدی کیاپوش اقدام کنید. خرید خود را به صورت تضمینی انجام دهید.  برای این کار خریداران می توانند سفارش های خود را به صورت غیر حضوری انتخاب کرده و در تعداد لازم به ثبت برسانند. بدین ترتیب در اولین فرصت سفارش ها رسیدگی  می شود و بهترین کاور ها در اسرع وقت برای آنها ارسال گردد. پس همین الان از قسمت تماس باما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما