مراکز خرید روفرشی ترکیه در ایران

مراکز خرید روفرشی ترکیه در ایران


مراکز خرید روفرشی ترکیه در ایران انواع مدل ها و طرح ها را با بهترین برند به صورت آنلاین عرضه می کنند. شما می توانید با قیمت کف بازار بهترین مدل روفرشی که مدنظرتان است را از دورترین نقاط کشور به راحتی خریداری نمایید. منتها در نظر داشته باشید روفرشی های ترک موجود در بازار کیفیت های متفاوتی دارند. چراکه وارد کنندگان به علت کاهش هزینه های گمرکی روفرشی نامرغوب و بی کیفیت را به کشور وارد و روانه بازار می کنند. در این میان شرکت تولیدی کیاپوش با وارد کردن نخ مرغوب و باکیفیت از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار ترک می پردازد.

 

توضیحاتی پیرامون انواع روفرشی ترک

مراکز خرید روفرشی کشدار ترک

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد بافت (تاری حلقوی) این پارچه حتی از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمیشود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. دقیقا همانند جنسی که از ترکیه وارد می شود. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک و با کار دهی بالای ۱۵ سال با ضمانت نیز می باشد.از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.  بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، براحتی قابل جاروبرقی کشیدن و قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد. این جنس با مخمل شانل به طور کامل متفاوت است.

۲.-مخمل شانل
این جنس پرز زیادی در سطح دارد که البته آن پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا مخمل دورو شامل دو نخ و از نوع بافت تارپودی می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد، مانند همه پارچه ها تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود. این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

فروش عمده روفرشی ترکیه در بازار

روفرشی ترک در ایران

فروش عمده روفرشی ترک توسط تولیدی کیاپوش در طرح و رنگ های مختلفی انجام می شود. به طوری که استفاده کنندگان می توانند مطابق با دکوراسیون منزل خود رنگ و مدل روفرشی را انتخاب کنند.در سال های اخیر فروش روفرشی کشدار ترک به دلیل مزیت های فراوانی که دارد افزایش چشمگیری داشته است. به عنوان نمونه انداختن آن روی فرش باعث می شود تا فرش در مقابل آفتاب از بین نرود و کثیف نشود. علاوه بر این وجود کش اطراف آن از سر خوردن روفرشی جلوگیری می کند. شما می توانید از مدل هایی که دارای ضخامت کمتری هستند به عنوان زیر انداز استفاده کنید. روفرشی قیمت کمتری نسبت به فرش دارد و خرید آن برای نگهداری فرش می تواند بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند، فرش های آن ها بیشتر در معرض کثیف شدن می باشد. این باعث می شود عمر فرش ها افزایش یابد که این می تواند از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه باشد. شما مجبور به صرف هزینه ای برای خرید فرش نمی شوید.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیوش از طریق سایت حاضر می توانند یا کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرخ سنگ و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما