مراکز فروش کاور فرش ترک اصل

مراکز فروش کاور فرش ترک اصل


کشور ترکیه در زمینه تولید و عرضه کاور فرش با کیفیت بسیار موفق عمل کرده و کارهای زیبایی را تولید کرده است. در کشور ما نیز مراکز فروش زیادی به توزیع کاور فرش، می پردازند. این کاور ها در رنگ ها، طرح ها و جنس های مختلفی وجود دارند که از کثیفی فرش جلوگیری می کنند. منتها وارد کنندگان کالا در کشور ما برای اینکه هزینه های هنگفت گمرکی را کاهش دهند جنس نامرغوب از ترکیه وارد می کنند و آن را به اسم کاور فرش ترک در بازار عرضه می کنند. بدین ترتیب مشتریان از روفرشی که خریداری می کنند رضایت چندانی ندارند. برای رفع این مشکل شرکت تولیدی کیاپوش که از مراکز فروش کاور فرش ترک اصل در کشور ایران است، با وارد کردن نخ مرغوب از ترکیه خود به تولید روفرشی کشدار می پردازد.

سپس با دستگاه های مجهزی که دارد طبق سلیقه مشتری طرح مورد نظر او را بر کاور فرش مربوطه چاپ می زند. روفرشی تولیدی شده نهایی بسیار همانند جنس ترک حتی متراکم تر از آن می باشد.

 

مراکز فروش کاور فرش

نکاتی پیرامون کاور فرش ترک کیاپوش

آنچه باید درمورد کاور فرش دانست

فرش از جمله چیزهایی است که به شدت، روی دکوراسیون خانه، تاثیر می گذارد و همه سعی بر این دارند که زیبایی و تمیزی آن را حفظ کنند. خیلی ها از رو فرشی استفاده می کنند اما به خاطر جمع شدن، و تکان خوردن زود از آن خسته می شوند. شرکت تولیدی کیاپوش برای کاور فرش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد.

این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی است. بخصوص برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز بسیار مناسب می باشد. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی خانگی را دارد که این خود مزیت بسیاری است. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن توسط تیم کیاپوش مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود. بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت نیز هست.

نحوه کشدوزی کاور فرش ترک کیاپوش

مراکز فروش کاور فرش ترک اصل

اگر در بازار به دنبال روفرشی کشدار باشید ممکن است باز هم  روفرشی که خرید می کنید ایستایی خوبی بر روی فرش نداشته باشد. چراکه این روفرشی ها معمولا یک دور دوزی ساده دارند. این نوع دوخت باعث درد سر خانم است. چون دایما ناچارند روفرشی را صاف کنند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوختی را به کار می بندد که بی نظیر است و باعث ایستایی قابل توجه روفرشی بر روی فرش می شود. در این دوخت بی نظیر در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند.

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل اصلا به میان نیاید و فقط نام دیگر آن را مطرح و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید علارغم ارزان قیمت بودن جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش آن ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود. پس صرفه با همان جنس پورشه باکیفیت و گرانقیمت است.

پخش کننده عمده کاور فرش ترک اصل

 

یکی از مناسب ترین روش ها برای خرید این روفرشی سفارش آن به صورت مستقیم از طریق وبسایت فروش آنلاین کیاپوش است. در این وبسایت مشخصات کامل روفرشی همچون قیمت و انواع طرح های آن قابل مشاهده هستند و خریدار به راحتی می تواند از میان آنها طرح مورد نظر خود را پیدا کند. کافیست کدهای درج شده بر عکس روفرشی ها را یادداشت کرده و به ما اطلاع دهند.

علاقه مندان از سراسر کشور برای خرید روفرشی ترک، از تولیدی کیاپوش از طریق سایت حاضر می توانند با کارشناسان تولیدی کیاپوش ارتباط بگیرند و روفرشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این از طریق سایت فروش آنلاین کیاپوش: https://kiaposh.com/ نیز می توانند انواع طرح های مدرن کلاسیک طرح فرش، طرح سنگ، پتینه و کودک و… را مشاهده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما