مرجع خرید روفرشی دور کشدار نانو

مرجع خرید روفرشی دور کشدار نانو


روفرشی دور کشدار نانو جزء جدید ترین مدل های روفرشی محسوب می شود که دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا می باشد. این روفرشی هم به جهت کشدار بودن ایستایی خوبی آب و بر روی فرش دارد و هم به جهت نانو بودن ضدآب و ضد لک می باشد. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرجع خرید روفرشی دور کشدار نانو این روفرشی را با نخ و متریال خارجی تولید می کند. ضد آب شدن پارچه روش های مختلفی دارد. در حال حاضر آنچه در سطح بازار ایران مرسوم است، نانو است. نانو موادی است که روی سطح پارچه بشکل اسپری پاشیده می‌شود و تحت فرایندی پارچه نانو شده و دیگر آب به داخل پارچه نفوذ نمی کند. البته تا زمانیکه پارچه شسته نشود این ویژگی برقرار است، ولی هر بار شسته شود این حالت کمی ضعیف می شود.

 

خرید روفرشیز دور کشدار نانو

راه های تشخیص روفرشی بهترین روفرشی کشدار

راه های تشخیص روفرشی دور کشدار نانو اصلروفرشی های کشدار موجود در بازار تنها یک دور دوزی ساده دارند. چون می خواهند حتی بر فرش های غیر استاندارد هم نصب شود. این باعث جابجایی روفرشی از روی فرش می شود و خانم ها دائما ناچارند آن را صاف کنند. اما تیم تولیدی کیاپوش دوخت جدیدی را به کار می بندد که این مشکل حل شود. در این نوع دوخت به جای کش در وسط روفرشی نوار های قابل تنظیمی قرار می دهند که جابجایی روفرشی را کنترل کند. به این ترتیب روفرشی ایستایی خوبی بر روی فرش دارد و به راحتی می توان بر آنجارو برقی کشید.

جنس روفرشی یکی از آیتم هایی است که در خرید و انتخاب آن بسیار مهم می باشد. برای انتخاب بهترین جنس می توانید از کارشناسان تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما در سایت حاضر راهنمایی بگیرید. تولیدی کیاپوش روفرشی جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه بافت این روفرشی متشکل از سه نخ و از نوع تار و پودی است. به گونه ای که حتی اگر قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می باشد. این پارچه نسبت به جنس ترک با کاردهی بالای 15 سال و با ضمانت و بدون آبرفت می باشد. براحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی و قابل جاروبرقی کشیدن می باشد.

جنس شانل

تولیدی کیاپوش از جنس شانل هم برای تولید روفرشی استفاده می کند، منتها این پارچه را مناسب برای روفرشی نمی داند. تنها به دلیل ارزان بودن شاید طرفدارانی داشته باشد. این پارچه دارای پرز عاریتی زیادی در سطح می باشد. همین ویژگی باعث پرزدهی زیاد این پارچه می باشد. به صورتی که با هر بار شستشو پرز زیادی را از دست می دهد و به مرور طرح و رنگ آن ضعیف و کمرنگ می شود. بافت این پارچه متشکل از دو نخ و از نوع تار و پودی است. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد از تاروپود از هم جدا می شوند.

تیم تولیدی کیاپوش بنا به خواست مشتری از مواد نانو در تولید  هر کدام از دو جنس روفرشی استفاده می کند.

عرضه انواع روفرشی دور کشدار نانو

روفرشی کشدار نانو

امروزه خرید اینترنتی جایگاه ویژه ای برخودار است، به طوریکه با مشغله زیاد و گرفتاری های زندگی های امروز اکثر افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. به همین ترتیب تولیدی کیاپوش برای رفاه حال مشتریان سایت خرید اینترنتی کیاپوش را راه اندازی کرده تا علاقه مندان بتوانند انواع طرح های کیاپوش را مشاهده و به صورت آنلاین خرید انجام دهند. در این سایت انواع روفرشی طرح کودک، طرح فرش، پتینه، کلاسیک، سنتی، مدرن و فانتزی، طرح سنگ، طرح سه بعدی و ….را می توانید مشاهده و انتخاب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما