مرجع خرید روفرشی دور کشدار

مرجع خرید روفرشی دور کشدار


روفرشی دور کشدار در حال حاضر متقاضیان بسیاری دارد. بخصوص که این روفرشی های می تواند دارای هر طرحی از جمله طرح فرش باشد. شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان مرجع خرید روفرشی دور کشدار با تولید و عرضه محصولات درجه یک و مرغوب توانسته رضایت مشتریان و خریداران را در بازار داخلی و بازار بین المللی جلب کند. آنچه که در نگاه اول سبب جذب مشتری می‌ شود کیفیت محصول است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعاً می‌تواند افراد زیادی را برای خرید تشویق کند.

در نظر داشنه باشید روفرشی های کشدار موجود در بازار تنها دارای یک دور دوزی ساده می باشند. چراکه می خواهند بر هر فرشی حتی غیر استاندارد هم نصب شود. این نوع دوخت معایب زیادی دارد. از جمله اینکه ایستایی خوبی بر روی فرش ندارد و دائما نیاز است که آن را صاف کنند. این خود باعث زحمت خانم ها می باشد.

اما تولیدی کیاپوش برای حل این مشکل دوخت جدیدی را به کار می بندد که در آن بجای کش در وسط روفرشی نوار های قابل تنظیمی قرار می دهد که جابجایی فرش را کنترل می کنند. این نوار ها موجب ایستایی چشم گیر روفرشی بر فرش می باشند.

راه های تشخیص روفرشی دور کشدار اصل

یکی از مهمترین روش های تشخیص روفرشی دور کشدار اصل آن است که شما در هنگام خرید به بافت روفرشی دقت و توجه زیادی داشته باشید. شرکت تولیدی کیاپوش برای تولید روفرشی کشدار از بهترین متریال و مواد اولیه خارجی استفاده می کند. این روفرشی به علت بافت سه نخ و تاری حلقوی مستحکم است و شما می توانید مدت زمانی طولانی از این کالا استفاده نمایید بدون آنکه کیفیت و مرغوبیت اولیه خود را از دست بدهد. به طوریکه حتی اگر این پارچه از قسمتی قیچی بخورد تارو پود آن از هم جدا نمی شود.

این پارچه که همان مخمل ابریشم یا پورشه است، نسبت به جنس ترک ضخامت بیشتر و تراکم بیشتری دارد. این پارچه دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه های شانل که از نوع دونخ و تار و پودی هستند، و با نام های (مخمل کوبید مخمل فشرده یا دورو خوانده می شود) می باشد.

سایر خصوصیات روفرشی کشدار کیاپوش

همچنین روفرشی های کشدار کیاپوش سبک وزن هستند. بعلاوه با شستشو با مواد شوینده حتی در ماشین لیاسشویی خانگی، شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند و رنگ های روی روفرشی کم رنگ نمی شوند. همچنین از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

این روفرشی دارای ابعاد و اندازه های استاندارد است و شما می توانید به راحتی با استفاده از این محصول از فرش های خود محافظت کنید. به گونه ای که به صورت کامل تمامی فرش را می پوشاند و در متراژهای ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری و هر ابعادی که شما بخواهید … تولید و عرضه می شود.

چکونگی خرید انواع کاور فرش کشدار کیاپوش

روفرشی دور کشدار

قیمت روفرشی دور کش دار با توجه به کیفیتی که دارد مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل است که تمامی مشتریان و خریداران از خرید خود راضی و خرسند می باشند. قیمت روفرشی در تولیدی کیاپوش تنها از دوعامل ابعاد و جنس و کیفیت آن متأثر است. در صورتیکه ممکن است در بازار عوامل دیگری را نیز همچون طرح و نقش روفرشی بر قیمت آن دخیل کنند.

تولیدی کیاپوش در نهایت موفق به تولید محصولاتی مرغوب نایل است و کالاهای آن در میان مشتریان و خریداران محبوب و معروف می باشد. افراد زیادی متقاضی خرید این کالا به صورت عمده و کلی هستند.

اگر شما قصد خرید این کالا را به صورت عمده دارید می توانید به وبسایت فروش آنلاین کیاپوش مراجعه کنید و محصولات مورد نیازتان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. بدین صورت از پرداخت هزینه های گزاف واسطه ها در بازار معاف می شوید. تولیدی کیاپوش انواع طرح فرش، طرح کودک، طرح سنگ، طرح پتینه، طرح سه بعدی، طرح دوبعدی، طرح فانتزی و مدرن و … را تولید و عرضه می کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در سایت حاضر در قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما