مرجع خرید کاور فرش ایرانی اصل

مرجع خرید کاور فرش ایرانی اصل


مرجع خرید کاور فرش ایرانی اصل یا همان شرکت تولیدی کیاپوش با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌. تیم تولیدی کیاپوش با بهره گیری از بهترین تجهیزات روز دنیا و به کارگیری مرغوب ترین انواع الیاف، در زمینه تولید کاور فرش کشدار فعالیت دارد. جالب است بدانید روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.

از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها شده و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

مرجع خرید کاور فرش ایرانی اصل

راحتی بی نظیر با کاور فرش کشدار ایرانی کیاپوش

شاید از خود بپرسید کاور فرش کشدار کیاپوش چگونه راحتی شما را تضمین می کند؟

یکی از مواردی که تمایز این کاور را مشخص می کند، نوع بافت پارچه مورد استفاده برای روفرشی کشدار کیاپوش است. این کاور ها دارای نوع بافت تاری حلقوی هستند که متشکل از سه نخ می باشد. جنس این کاور ها مخمل پورشه یا مخمل ابریشم است دقیقا که مانند روفرشی های ترک است که دارای استحکام بالایی هستند. یعنی حتی اگر قسمتی از پارچه قیچی بخورد، بهیچ وجه تاروپود آن از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد. دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید و و….میباشد ) که دارای بافت تاروپودی هستند می‌باشد. این کاور ها بسیار سبک و براحتی قابل حمل هستند. قابل شستشو در ماشین لباسشویی خانگی می باشند. براحتی می توان بر آن ها جارو برقی کشید.

علاوه بر این جنس مخمل پورشه بدون آبرفت، دارای رنگ ثابت، و دارای تراکم بیشتر نسبت به جنس ترک و دارای ضمانت 15 ساله می باشد. بارها شستشو باعث هیچگونه تغییری در کاور فرش کیاپوش نمی شود.

مقایسه کاور فرش  مخمل پورشه با کاور فرش شانل

در قسمت قبل مزایای کاور فرش ابریشمی یا همان پورشه را توضیح دادیم. حال کمی از خصوصیات مخمل شانل را برایتان بازگو می کنیم که اگر در بازار رفته و این جنس را برای کاور به شما پیشنهاد دادند، از آن آگاهی داشته باشید!

جنس مخمل شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر شستشوی این پارچه نقش آن کم کم ضعیف و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل فشرده یا همان مخمل دورو شامل دو نخ است و از نوع بافت تارپودی می باشد. به طوریکه مانند سایر پارچه های تاروپودی اگر از قسمتی قیچی بخورد تارو‌پود آن براحتی از هم جدا می شود. بنابراین این پارچه برای روفرشی ضعیف است. ارزانی آن هم به همین دلیل کیفیت نامرغوب آن است.

 

عرضه انواع کاور فرش ایرانی اصل

عرضه انواع کاور فرش 12 متری عرضه انواع کاور فرش در سایز های متفاوت، 6متری، 8متری، ۱۲ متری و … به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه ها توسط تولیدی کیاپوش انجام می شود. بدین صورت این محصول با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسد. اگر شما هم از هر کجای ایران قصد خرید کاور فرش کیاپوش را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق وبسایت خرید آنلاین کیاپوش برای خرید اقدام کنید. ذر این وبسایت انواع طرح های مدرن، کلاسیک، طرح فرش، طرح سنگ، آشپزخانه، پتینه و کودک و… را مشاهده و انتخاب نمایید. تیم کیاپوش با توجه به داشتن دستگاه های پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، سفارش شما را آماده و ارسال می کند.

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر دریافت کنید. تیم کیاپوش با تولید انواع کاور فرش ایرانی با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما