پخش کننده روفرشی اتاق سه بعدی

پخش کننده روفرشی اتاق سه بعدی


شرکت تولیدی کیاپوش به عنوان تولید و پخش کننده روفرشی اتاق سه بعدی، این روفرشی ها را در طرح ها، سایز ها و رنگ های مختلف،عرضه می کند. روفرشی ها در مدل های ساده و کش دار موجود می باشند. که مدل کش دار آن بهتر می باشد چراکه کاملا به فرش می چسبد و جمع نمی شود. چون رو فرشی مانع کثیف شدن فرش می شود، استفاده از آن ها مورد استقبال قرار می گیرد. شما می توانید انواع روفرشی سه بعدی را به صورت حضوری و غیر حضوری، خریداری نمایید.

روفرشی اتاق سه بعدی

جزئیاتی درباره روفرشی کشدار

نوع دوخت کش

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند. (حتی روفرشی های ترک) چرا که می خواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند.
از مهمترین معایب آن ها جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد. به طوریکه روفرشی اغلب از گوشه فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانمها می باشد و دائما ناچارند روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت چندانی ندارند.

اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت

اگر به دنبال جنس باکیفیت می باشید، ابتدا بهتر است بدانید جنس خوب چه ویژگی هایی دارد. شرکت تولیدی کیاپوش جنس پورشه را به شما پیشنهاد می دهد. چراکه این پارچه در عین نازک بودن استحکام بالایی دارد. به طوریکه اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا نمی شوند. این به دلیل نوع بافت این پارچه است. بافت پارچه با جنس پورشه از نوع تاری حلقوی و سه نخ می باشد. این نوع پارچه بسیار مناسب برای روفرشی می باشد. برای خانه هایی که بچه دارند و نیاز مرتب به شستشوی روفرشی نیز دارند. چون این پارچه سبک است و به راحتی می توانید آن را بر روی فرش پهن یا جمع کنید.

همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد که این خود مزیت بسیاری دارد. براحتی می توانید بر روی آن جارو برقی  بکشید. به علت دوخت منحصر به فرد کشدوزی اطراف آن که در بالا بیان شد مدام نیاز به صاف کردن مکرر در طول روز را ندارد. این پارچه دارای ضمانت 15 ساله است. حتی از جنس ترک متراکم تر می باشد. حتی طرح و نقش روی پارچه با شستشوی مکرر کمرنگ نمی شود و از بین نمی رود.

روفرشی اتاق سه بعدی

مقایسه مخمل ابریشم یا پورشه با جنس مخمل شانل

شاید در بازار که به دنبال روفرشی کشدار باشید، جنس مخمل شانل را به شما پیشنهاد دهند که با نام های مخمل کوبید یا مخمل فشرده یا مخمل دورو خوانده می شود. شاید اسم شانل اصلا به میان نیاید و فقط نام دیگر آن را مطرح و شما را ترغیب به خرید آن کنند. اما بهتر است بدانید جنس شانل پرز زیادی در سطح دارد که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. با هر بار شستشوی این پارچه به علت پرزدهی نقش ضعیف و کمرنگ می شود. نوع بافت این پارچه تار و پودی می باشد. این نوع بافت مانند همه ی پارچه های دیگر اگر از قسمتی قیچی بخورد تار و پود آن از هم جدا می شود.

روفرشی های مخمل طرح های جذابی دارند، که به صورت، ساده، دو بعدی و سه بعدی، وجود دارند و دارای طرح های کلاسیک، مدرن و سنتی می باشند که می توانید با دکوراسیون، اتاق و،،، ست کنید، روفرشی های مخمل دارای طرح های جذابی برای اتاق کودک نیز می باشد، که هم به زیبایی اتاق می افزایند و هم از کثیف شدن فرش جلوگیری می کنند و دیگر مجبور نیستید که فرش اتاق کودک را زود به زود، عوض کنید و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود.

مراکز فروش و پخش روفرشی اتاق سه بعدی

پخش کننده روفرشی اتاق سه بعدی

از آنجا که تیم کیاپوش طرح چاپی را بر روی روفرشی چاپ می زند. بدین صورت شما می توانید هر طرح یا عکس باکیفیتی را انتخاب و بر روی روفرشی خود توسط تیم کیاپوش چاپ بزنید. علاوه براین از این پارچه ها تیم کیاپوش برای پرده، روبالشی، رو مبلی و غیره… نیز استفاده می کند. به طوریکه شما می توانید دکوراسیون خود را به یک طرح و رنگ ست کنید.

تولیدی کیاپوش به صورت آنلاین نیز فعالیت دارد. به طوریکه می توانید به خرید روفرشی مخمل ابریشم و،،، بپردازید. خرید آنلاین،از تولیدی خریدی بدون واسطه می باشد که سبب می شود، دست دلالان و واسطه ها کوتاه شود و روفرشی را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.

سایت کیاپوش نیز به فروش مستقیم، انواع روفرشی با کیفیت و مرغوب، می پردازد، که می توانید انواع محصولات را داخل سایت مشاهده کنید. انواع طرح ها شامل طرح فرش، طرح پتینه، طرح طبیعت، طرح کودک، طرح سنگ،طرح آشپزخانه، طرح دوبعدی و سه بعدی و… آماده چاپ بر روفرشی شما می باشند. شرکت کیاپوش با برخورداری از دستگاه های مجهز و بروز، محصول خریداری شده ی شما را در بسته بندی شیک و در سریع ترین زمان، درب منزل به شما تحویل خواهد داد.

می توانید در صورت لزوم با پشتیبانی سایت حاضر ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه دریافت نمایید تا در هنگام خرید محصول مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما