عرضه انواع کاور فرش شیک

عرضه انواع کاور فرش شیک


کاور فرش ها بسته به جنس و کیفیت و نوع آن متفاوت می باشند. عرضه انواع کاور فرش شیک در طرح های متنوع سه بعدی، دوبعدی، کلاسیک، پتینه، گلدار، مدرن و شیک و… توسط شرکت تولیدی کیاپوش صورت می گیرد. بدین صورت مشتریان و خریداران می توانند بهترین نوع کالا را با توجه به سلیقه خود خریداری و از آن استفاده کنند. کاور فرش دارای  دارای ابعاد و اندازه های استاندارد می باشد و شما می توانید انواع سایز 6متری، 8متری، 12 متری و … را از تولیدی کیاپوش خریداری و از آن نیز استفاده نمایید.

عرضه انواع کاور فرش شیک

بررسی کاور فرش کشدار کیاپوش

بررسی ساده انواع کاور فرش ایرانی

کاور فرش کشدار پورشه تولیدی کیاپوش از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید مدت زمان طولانی از این کالا استفاده کنیدف بدون آنکه تغییری در کیفیت و یا ظاهر کالا ایجاد شود. به همین دلیل است که این محصول توانسته جایگاه ویژه ای را در میان انواع محصولات مشابه به خود اختصاص دهد. چرا که تولیدی کیاپوش از دستگاه تثبیت رنگ استفاده می کند.

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند.(حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی به همراه دارد چرا که کاملا سایز فرش نیستند و داتما نیاز به صاف کردن دارند. اما شرکت کیاپوش با کمک خیاطان زبردست خود دوخت جدیدی به کار می بندد، که این مشکل برطرف شود. در این دوخت در وسط روفرشی بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار دارد که جابجایی روفرشی را کنترل می کند. این نوار ها موجب می شوند که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های کاور فرش کشدار آن است که می‌تواند به راحتی از فرش شما محافظت کند. همچنین تولیدی کیاپوش بنا به در خواست مشتری می تواند این محصول را  ضد آب تولید کند. به عبارت دیگر از مواد نانو در تولید آن استفاده کند. بنابراین آبی که بر روی کاور میریزد به هیچ عنوان به داخل فرش نفوذ نمی کند. شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید این کالاها بیشتر مورد استفاده افرادی می باشد که دارای فرزندان خردسال هستند.

از ویژگی های این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که این کاورها سبک و قابل حمل هستند و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارا می باشند.

 

مرجع خرید کاور فرش شیک اصل

مرجع خرید کاور فرش شیک اصل خرید کاور فرش کشدار به صورت مستقیم و بدون واسطه از مرجع تولید کننده این محصول خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی محسوب می شود. مشتریان و خریداران می توانند به راحتی این کالا را خریداری و از آن استفاده کنند.

تولیدی کیاپوش برای تولید کاور فرش مرغوب نخ آن را ترکیه وارد می کند. این شرکت برای آنکه کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند از بهترین متریال و مواد اولیه برای تولید این کالاها استفاده می کند. از این طریق کیاپوش توانسته است، برند کالاهای تولیدی خود را در میان مشتریان و خریداران محبوب و معروف سازد. درحالیکه بسیاری از فروشندگان برای کاهش هزینه های گمرکی روفرشی نامرغوب وارد کشور می کنند و به عنوان جنس اصل ترک به مشتری می فروشند.

امروزه خرید اینترنتی هر کالایی، به علت صرفه جویی در زمان، بیشتر از حضوری کاربرد دارد. شرکت تولیدی کیاپوش دارای دستگاه های پیشرفته و بروزی است. بوسیله این دستگاه ها و کادر مجرب تیم کیاپوش می تواند کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش، روفرشی مورد نظر را تولید و ارسال کند. برای خرید روفرشی کشدار برجسته و مشاوره با کارشناسان تیم تولیدی کیاپوش از طریق تماس با ما همین سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما