قیمت فروش روفرشی ترک در ایران

قیمت فروش روفرشی ترک در ایران


یکی از پرکاربردترین است لوازم منزل که در هر خانه ای موجود می باشد روفرشی می باشد. در این بین روفرشی کشدار از ویژگی های بارزی چون راحتی در استفاده و چه بسا حمل و نقل برخورداراست. با استفاده از آن می توان به محافظت از فرش های گرانقیمت خانه پرداخت بدون آنکه روفرشی از گوشه فرش خارج شود یا تکان بخورد. اما یکی از بهترین انواع روفرشی که خیلی ها دست روی آن برای انتخاب گذاشته اند، روفرشی ترک است. مسلماً قیمت فروش روفرشی ترک در ایران، زیاد است، اما کیفیت آن بیشتر از قیمتش به چشم می آید. ناگفته نماند روفرشی های ترک موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. چراکه واردکنندگان به علت کاهش هزینه های گمرکی جنس بی کیفیت وارد کشور می کنند.

در این حال تولیدی کیاپوش برای تولید روفرشی کشدار نخ آن را از ترکیه وارد می کند و سپس خود به تولید روفرشی می پردازد. این روفرشی با جنس ترک برابری می کند. البته با ضخامت بیشتر و تراکم بالاتر نسبت به جنس ترک با کار دهی بالای ۱۵ سال و با ضمانت نیز می باشد.

قیمت فروش روفرشی ترک در ایران

دسته بندی انواع روفرشی کشدار کیاپوش

دسته بندی انواع روفرشی ترک

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای جنس های متفاوتی هستند که هر کدام با ویژگی هایی که دارند قیمت متفاوتی نیز دارا می باشند.

۱- جنس مخمل پورشه یا مخمل ابریشم
نوع بافت سه نخ گرد می باشد. بافت (تاری حلقوی) این پارچه به گونه ای است که حتی اگر از قسمتی قیچی شود به هیچ عنوان تاروپود از هم جدا نمی شود. این نشانگر استحکام بالای این پارچه است که مخصوص روفرشی کشدار می‌باشد. این پارچه بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت می باشد. براحتی قابل جارو کشیدن است. قابل شستشو در ماشین رختشویی خانگی می باشد که با مخمل شانل متفاوت است. این روفرشی دقیقا همانند روفرشی ترکیه ای می باشد.

۲.-مخمل شانل دارای پرز زیادی در سطح است که البته این پرز عاریتی است و ریزش دارد. نقش آن کم کم ضعیف شده و خراب می شود. ضمن اینکه نوع بافت روفرشی شانل یا مخمل دورو شامل دو نخ است. از نوع باف بافت تاروپودش می باشد. اگر از قسمتی قیچی بخورد تاروپود آن براحتی از هم جدا می شود. مانند همه پارچه ها و این پارچه برای روفرشی ضعیف است.

خرید روفرشی ترک در بازار ایران

انواع روفرشی ترک در بازار ایران

روفرشی از سری ملزوماتی است که هر خانه به آن نیاز داشته و با پهن شدن روی فرش های لوکس و گران، از آنها محافظت کرده و به افزایش طول عمر فرش می انجامد. به ویژه فرش های رنگ روشن که واقعاً نیازمند استفاده از روفرشی بوده و برای دوری از چرک تاب شدن و یا لک و آلودگی های دیگر، حتماً نیازمند روفرشی خواهند بود. مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش آماده و ارسال می شود. سایت خرید اینترنتی کیاپوش به تازگی راه اندازی شده است. شما می توانید از لینک kiaposh.com انواع روفرشی کیاپوش را مشاهده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنبد. ویا از طریق تماس با ما سایت حاضر  با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما